שני הותקפה בידי בריון אלים; המשטרה סגרה את התיק

הפוך על הפוך No Comments on שני הותקפה בידי בריון אלים; המשטרה סגרה את התיק

מקומם: בראיון בתוכנית הצהרים בהגשת הרב משה בן לולו עלתה שני ברגר, תושבת כרמיאל שסיפרה כי הותקפה באלימות בשבוע שעבר, בידי בריון שפער פיו כנגד המגזר החרדי. המשטרה סגרה את התיק ומכחישה כי אירעה אלימות

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שני ברגר, תושבת כרמיאל הותקפה באלימות בשבוע שעבר, ע"י בריון שפער פיו כנגד המגזר החרדי. היום (חמישי) היא שוחחה עם הרב משה בן לולו בתכנית "הפוך על הפוך", ושחזרה את הנעשה.

"ביום שישי נסעתי למכולת לקנות כמה דברים לשבת", סיפרה ברגר. "אני מגיעה לחניה הציבורית ופתאום היו שם שני אנשים שחסמו את הכניסה של הרכב שלי לחניה, אחד אמר שהוא מהעירייה ואסור לי לחנות שם, שהוא גר שם וזה החניה שלו. ביקשתי ממנו תעודה והוא לא הציג לי. אני מנסה להתקדם עם האוטו, היו אנשים אחרים שכן הצליחו לחנות אבל כנראה הם ראו אישה והחליטו להתביית עלי. הם ניסו לחסום כל חרדי שהגיע אבל אחרים לא הקשיבו להם, רק לי חסמו את האוטו ממש. יש שם ליד המכולת בית כנסת שהשכנים לא כל כך מרוצים ממנו. אמרתי לפחות תתנו לי להסתובב, וגם זה לא נתנו לי.

הנזקים ברכב

היא המשיכה: "עצרתי את האוטו. הוא התחיל לדפוק לי על האוטו, פתח את הדלת. בתחילה הוא עשה אגרוף באוויר ואז הוא התחיל לתקוף אותי, הרים יד, ניסה לחנוק אותי עם החגורה, הפלסטיק של החגורה יצא מהמקום מרוב הכוח שהוא תלש את זה, הוא תלש את הריפוד של המושב. למזלי אישה אחת שעברה שם צעקה עליו והוא עצר ולא הצליח להרוג אותי. הוא דיבר במילים בוטות, את רוב המילים אפילו לא הבנתי כי זה היה ברוסית. גם כל מיני דברים נגד החרדים, ואז הוא סגר עלי את הדלת על הפנים. מרוב חוזק כל הכפתורים עפו מהמקום. רעדתי, אנשים התקשרו למשטרה שוב ושוב ולא באו, מעל שעה וחצי חיכינו שם. בסוף הגיע שיטור ציבורי להגיד לאנשים שזה חניה ציבורית, לא בשביל לקחת אותו".

"אנשים המשיכו להתקשר למשטרה ובסוף הגיעה ניידת ואפילו לא חשבו לעצור אותו. אמרו לי את יכולה ללכת לתחנה להגיש תלונה. אמרתי להם שאני מפחדת שהוא מסתובב חופשי. בסוף כן לקחו אותו. אחרי שהגשתי את התלונה, אולי חצי שעה אחרי זה נתנו לו ללכת", סיפרה.

לדבריה "המשטרה סגרה את התיק, הוא מסתובב חופשי ואני מפחדת לצאת מהבית".

מרדכי, עד ראייה לאירוע הקשה, סיפר: "הייתי עם אחותי באזור, פתאום אנחנו שומעים צרחות. התקרבתי וראיתי את האיש עם הראש בתוך הרכב, היה נראה שהוא נותן מכות. האשה צרחה, וסיפרה שהוא היכה אותה. כל הדלת הייתה נראית שבורה".

פנינו לדוברות המשטרה, אך היא לא נמסרה.

האזינו לראיון הכאוב



0 תגובות